Aktualności

PR w świecie BANI

Świat wokół nas zmienia się coraz szybciej. Samo skupienie się na tym, co otacza nas w danej chwili, już nie wystarcza. Rzeczywistość określana jako czasy […]
Wykres wartości marki

Marka jako narzędzie wzrostu firmy

Istnienie związku pomiędzy siłą marki, a wynikami finansowymi przedsiębiorstwa i wykreowaną wartością dla akcjonariuszy, znajduje potwierdzenie w wynikach wielu badań. Wieloletnie doświadczenie [...]
Grafika DNA Marki i tablica szachowa

Zarządzanie marką mamy w genach….

W dyskusjach o budowaniu strategii marek wciąż pojawia się sporo wątpliwości i nieporozumień, a to za sprawą pojęcia tzw. DNA marki. Termin ten, zaczerpnięty z […]
Kwadraty z marką

Refleksje po raporcie Interbrand 2022

Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Odejść od konwencji konsumpcjonizmu i perspektywy akcjonariuszy. Spojrzeć na marki jak na najdonioślejsze akty przywództwa liderów biznesu. Tak górne hasła [...]

Social media – co nowego

10 faktów o aktualnych trendach w mediach społecznościowych Rok po światowej premierze Metaverse, GWI zbadało obecną kondycję mediów społecznościowych i trendy, które da się w […]

ESG nie jest już obciążeniem ale pomaga zarabiać

Wciąż zdarza mi się usłyszeć w rozmowach z przedsiębiorcami, że wprowadzany obecnie coraz szerzej obowiązek raportowania pozafinansowego, a tym bardziej działania, które należy raportować w […]

Inwestycja w lojalność klienta

Inwestycja w markę na pewno zwraca się w marży, ale czy w czasie kryzysu? Badanie przeprowadzone w ostatnim czasie przez Strategy& i PwC* na próbie […]

30 lat minęło – plan na następne 30.

30 lat prowadzenia firmy skłoniło mnie do zastanowienia się jak zmieniał się rynek w tym okresie i jakie były najistotniejsze impulsy, które spowodowały te zmiany. […]

Nowe wyzwania dla Public Relations

Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość i obserwowane już od kilku lat zmiany postaw konsumenckich sprawiają, że przed PR-owcami i ich klientami stają istotne wyzwania, polegające na […]

BIURO NA MIARĘ CZASÓW

Fot. Nowy Styl Dokonujące się na naszych oczach zmiany społeczne,  oczekiwania ludzi wchodzących na rynek pracy, czy wreszcie nieopuszczająca nas, niestety, pandemia COVID-19 stawiają nowe [...]

Wspieramy ewakuację dzieci z Ukrainy!

Tauber Promotion wspiera Fundację Pomocy Dzieciom Happy Kids, która podjęła się ewakuacji sierot z objętej wojną Ukrainy. Do tej pory Fundacji udało się bezpiecznie sprowadzić […]

Big Data w Public Relations

Nie od dzisiaj wiadomo, że właściwie (nawet jeśli dość wąsko i specjalistycznie) zaadresowana informacja prasowa zawierająca konkretne dane, mówiąca o faktach, poparta badaniami,  jest o […]

Święty Mikołaj w biurze

Zbliżają się święta, a wraz z nimi coraz częściej myślimy o prezentach – dla bliskich, ale także dla klientów i pracowników.  I jak co roku, […]

ESG w firmie – Szansa czy Kryzys

Nie zabraknie pracy w PR kryzysowym związanym z ESG. Jeszcze nie dawno wydawało się, że praca w obszarze relacji inwestorskich związana z ESG będzie dosyć […]

Kropka nad „i” Axel Springer zwiększa wpływy

Ciekawa transakcja na rynku mediów, Axel Springer podpisał umowę przejęcia tytułu POLITICO. W ostatnim czasie uwagę światowych mediów zwróciła ciekawa transakcja na rynku tej branży. […]

Relacja z Klientem – wyzwanie dla doradcy

Często spotykam się z opinią, że w praktyce doradczej najłatwiejszą częścią pracy jest budowanie relacji z klientem.  Wystarczy wykazać się wiedzą, udowodnić, że jest się […]

Brand extension w wydaniu modowych marek

Brand Extension jest doskonałym pomysłem, jeśli chcemy rozwinąć naszą firmę, poszerzyć ofertę marki lub po prostu dostosować usługi do oczekiwań klientów, zwiększając tym samym jej […]

Po co deweloperom relacje inwestorskie?

Indeks WIG-NRCHOM liczy już 27 spółek developerskich. Coraz więcej z nich decyduje się też na emisje obligacji traktując ten ruch jako sposób na pozyskanie dodatkowego […]

Relacje inwestorskie w praktyce

Relacje Inwestorskie – co to jest? Relacje inwestorskie mają dostarczyć inwestorom niezbędnych informacji potrzebnych w podejmowaniu trafnych decyzji inwestycyjnych. Dobrze prowadzone budują [...]

Employee Advocacy nowym narzędziem PR

Employee Advocacy nowym narzędziem PR O tym jaka naprawdę jest firma dowiesz się jedynie od pracowników. Opinie pracowników nie tylko wpływają na Employer Branding, ale […]
3200
Projektów
24
IPO
150
Klienci
30
Lat
Tauber Public Relations Sp. z o. o. ul. Gombrowicza 15, 01-682 Warszawa Pokaż numer