Marketing nieruchomości w praktyce

Marketing nieruchomości – solidny fundament każdego dewelopera

Stały rozwój branży nieruchomości sprzyja wzrostowi konkurencyjności na rynku. Stawia to przed deweloperami nowe wyzwania. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak wypromować nieruchomość i zdobyć klientów? Z pewnością niezbędny jest odpowiednio prowadzony marketing nieruchomości.

Na czym polega marketing nieruchomości?

Zadaniem marketingu w nieruchomościach jest odpowiednie zaprezentowanie inwestycji deweloperskich w celu stworzenia przyjaznego wizerunku firmy oraz jej inwestycji, umocnienia pozycji marki na rynku oraz pozyskania klientów.

Marketing nieruchomości – dlaczego warto?

Marketing dla deweloperów jest kwestią kluczową. Firmy deweloperskie na swoją dobrą opinię pracują przez lata. Przy stale rozwijającej się konkurencyjności warto pracować nad ogólnym wizerunkiem i budować pozycję lidera na rynku. Sprawdzona marka to taka, która kojarzy się konsumentom z bezpieczeństwem zakupu i jest wiarygodna. Marketing deweloperów jest również ważny w kontekście zarządzania sytuacją kryzysową, na którą firmy deweloperskie są często narażone.

Jakie narzędzia są wykorzystywane w marketingu nieruchomość?

Narzędzia dobierane są w zależności od wielu czynników, m.in. od rodzaju inwestycji i grupy docelowej. W marketingu nieruchomościwykorzystujemytreści przygotowane na strony WWW i blogi firmowe, pozycjonowanie eksperckie zarządu, kreatywne materiałysprzedażowe i oczywiście bieżący monitoringtrendów rynkowych połączony z analizą działań konkurencji. Do promocji inwestycji używamy narzędzia z zakresu content marketingu, socialmediów,organizacji eventóworazmedia relations. Całość działań oparta jest na indywidualnie opracowanej strategii komunikacji.

Postaw na wsparcie profesjonalistów!

Nieruchomości to bardzo rozwinięty i mocno zróżnicowany segment rynku. Profesjonalny zespół PR zapewnia wsparcie pozycjonowania nieruchomości na każdym etapie – od planowania, przez jej realizację, aż do funkcjonowania budynku.Sposób prowadzenia marketingu inwestycji deweloperskichzależy od wielu czynników, m.in. od tego, do jakiego rodzaju inwestycji będzie się on odnosił. Nieruchomości mieszkaniowe, powierzchnie magazynowe, biura, hotele czy condohotele wymagają innych form promocji. Jedno jest niezmienne. Wszystkie działania oparte są na odpowiednio opracowanej strategii z uwzględnieniem zamierzonych celów biznesowych.

Izabela Radomska

Account Executive

Chcesz zobaczyć nasze działania w praktyce? Zobacz case study!

Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami!

Tauber Public Relations Sp. z o. o. ul. Gombrowicza 15, 01-682 Warszawa Pokaż numer