Tauber Promotion > Aktualności > #podarujkomputer > 50 komputerów dla dzieci dzięki akcji #podarujkomputer

50 komputerów dla dzieci dzięki akcji #podarujkomputer

#podarujkomputer

Zamknięcie szkół i przeniesienie zajęć dydaktycznych do sieci podczas pandemii COVID-19 sprawiło, że wiele dzieci zostało pozbawionych możliwości dostępu do nauki. Agencja Tauber Promotion postanowiła im pomóc organizując akcję #podarujkomputer. Dzięki licznym darczyńcom zebrano łącznie 50 komputerów, które trafiły do podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Fundacji Happy Kids.

Jak zauważyła Dyrektor Generalna UNICEF, Henrietta Fore – „Dzieci są cichymi ofiarami pandemii COVID-19”.  Zamknięte szkoły i brak komputerów dla wielu z nich w praktyce oznaczało brak dostępu do edukacji. 

– „Odpowiadając na apel Henrietty Fore, <<nie mogliśmy zawieść tych dzieci>> i chcieliśmy im pomóc. Dlatego uruchomiliśmy najpierw I a potem II odsłoną akcji #podarujkomputer. Naszym celem było umożliwienie dzieciom nauki, a przez to danie im szansy na lepsze życie, oraz  wspieranie organizacji pozarządowych, które niosą pomoc dzieciom w potrzebie” – powiedziała Joanna Tauber, Prezes Zarządu Tauber Promotion.

W akcji #podarujkomputer zorganizowanej przez Tauber Promotion wzięły udział firmy BPI Real Estate Poland, Castor Park, Nowy Styl, Peakside Capital Advisors, Rothschild&Co, Spectra Development, a także prywatni darczyńcy. Z pomocą partnera technicznego, firmy Remote Desk Service, przekazano łącznie 50 komputerów na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach Programu „SOS Rodzinie” realizowanego przez Stowarzyszenie w Biłgoraju, w Siedlcach i w Kraśniku oraz  Fundacji Happy Kids prowadzącej rodzinne domy dziecka w województwie łódzkim.

– To niezwykle pokrzepiające, że pomimo trudnych dla nas wszystkich okoliczności, potrafiliśmy się zjednoczyć i pomóc najmłodszym. Przekazany sprzęt w dużej mierze zaspokoił potrzeby zdalnej nauki grupy kilkudziesięciu dzieci znajdujących się pod opieką wybranych przez nas organizacji – podsumowała Joanna Tauber z Tauber Promotion.

Klienci