Client

Marketing nieruchomości
Victoria dom

PR inwestycji

Jak ochronić swój kapitał i czerpać z niego zyski, mogli dowiedzieć się uczestnicy Debaty „Czy nieruchomości mogą być dobra lokatą inwestycyjną”  zorganizowaną przez dewelopera Victorie Dom.

Victoria Dom S.A. jest liderem wśród deweloperów mieszkaniowych działających na rynku warszawskim. Specjalizuje się w realizacji wielorodzinnych osiedli. Oferowane mieszkania są dobrze zaprojektowane, ustawne, wygodne i doskonale skomunikowane z innymi częściami miasta. Victoria Dom S.A. jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat Dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług.

Wyzwanie:

Celem przedsięwzięcia było zorganizowanie debaty omawiającej kwestie inwestowania w nieruchomości w trakcie pandemią koronawirusa COVID-19 . Głównym założeniem było jednocześnie pokazanie, że nieruchomości mieszkaniowe są szczególnie wartościowymi produktami inwestycyjnymi, które zapewniają zabezpieczenie kapitału także w kryzysie oraz chronią oszczędności przed skutkami inflacji.

Debata została zorganizowana w maju 2020 r. czyli w okresie stopniowego odmrażania gospodarki po locdownie wprowadzonym w związku z pandemią koronawirusa COVID-19.

Do dyskusji online zaproszony został przedstawiciel Victoria Dom oraz przedstawiciel platformy internetowej Obido. Na partnera medialnego została wybrana redakcja Pulsu Biznesu. Debata została szeroko nagłośniona w Internecie co zaowocowało dużą liczą zgłoszeń. Udział w debacie był bezpłatny po wcześniejszym zarejestrowaniu.

Szerokie nagłośnienie tematyki inwestycji w nieruchomości  i możliwość czynnego udziału w Debacie umożliwiło dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych zakupem inwestycyjnym mieszkania. Udział w Debacie Victorii Dom zwiększył rozpoznawalność dewelopera w środowisku inwestorskim, a informacje o korzyściach z inwestowania w nieruchomości  podkreśliły opinie, że nieruchomości są lokatą, która długoterminowo chroni kapitał.

Kluczowe zadania komunikacyjne:
  • Budowanie na rynku przeświadczenia, że nieruchomości są lokatą, która długoterminowo chroni kapitał
  • Osiągniecie przez Victorię Dom pozycji dewelopera pierwszego wyboru – w świadomości osób inwestujących w mieszkania

Efekty naszych działań:

  • Bezpośrednie dotarcie do inwestorów zainteresowanych zakupem nieruchomości inwestycyjnych.
  • Pozyskanie leadów
  • Zbudowanie postrzegania marki Victoria Dom jako dewelopera oferującego atrakcyjne mieszkania z przeznaczeniem pod wynajem.
  • Przekonanie inwestorów, że nieruchomości są bezpieczną alternatywą lokowania oszczędności nie tylko we trakcie rozwoju gospodarki ale także w okresie kryzysu.

Zapis wideo dyskusji jest możliwy do uzyskania w sieci. Jednocześnie została opracowana przekrojowa relacja z wydarzenia i opublikowana na łamach dziennika Pulsu Biznesu.

Klienci

Tauber Public Relations Sp. z o. o. ul. Gombrowicza 15, 01-682 Warszawa tel. (22) 833 35 02