Klient

CONTENT MARKETING
MARVIPOL DEVELOPMENT

Budowa wizerunku kompleksu Unique Tower jako miejsca, w którym warto zamieszkać, by cieszyć się luksusem na co dzień i jako perspektywicznej inwestycji.
Marvipol Development S.A. to jeden z wiodących deweloperów, działający na rynku od ponad 20 lat. Grupa Kapitałowa Marvipol Development S.A. realizuje oraz przygotowuje do realizacji 21 inwestycji mieszkaniowych i aparthotelowych oraz jest zaangażowana w budowę i komercjalizację 9 projektów magazynowych.
Wyzwanie:
Celem naszych działań było zaprezentowanie kompleksu Unique Tower na rynku jako inwestycji wielofunkcyjnej obejmującej strefę z apartamentami inwestycyjnymi pod prestiżową marką Royal Tulip oraz kolekcję luksusowych lokali mieszkalnych usytuowanych na szczycie wysokiej wieży.
Dotarcie z przekazem eksponującym zalety kompleksu Unique Tower do nabywców poszukujących atrakcyjnej lokaty kapitału lub chcących kupić apartament na własne potrzeby.

Na potrzeby projektu została opracowana seria artykułów, które uplasowaliśmy w tytułach skierowanych do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Materiały prezentujące atuty kompleksu Unique Tower zostały podzielone na 3 grupy: dotyczące głównie apartamentów inwestycyjnych (Unique Apartments lub Royal Tulip Warsaw Apartments), odnoszące się głównie do części mieszkalnej inwestycji Unique Tower, w tym wyjątkowego penthouse’u o pow. ok. 500 m2 oraz przedstawiające zalety obu części kompleksu.
W materiałach wyeksponowaliśmy bardzo dobrą lokalizację kompleksu na „Warszawskim Manhattanie” oraz luksusowy charakter inwestycji wyposażonej w liczne prestiżowe udogodnienia, wyróżniającej się przemyślanym projektem architektonicznym, który zapewnia rzadkie na rynku rozgraniczenie części inwestycyjnej od mieszkalnej.
- Przedstawienie serii argumentów popierających tezę, że warto inwestować w nieruchomości, szczególnie te położone w perspektywicznych lokalizacjach.
- Zaprezentowanie modelu biznesowego oferowanego inwestorom w kompleksie Unique Apartments w sposób klarowny i zrozumiały, z podaniem najważniejszych korzyści dla właścicieli apartamentów.
- Pokazanie, że inwestycja w nieruchomość z zarządzanym najmem to jeden z najlepszych sposobów na wypracowanie dochodu pasywnego – zarabianie bez konieczności poświęcania czasu wolnego.
- Budowanie wizerunku Bliskiej Woli, na terenie której Marvipol Development buduje kompleks Unique Tower, jako nowego centrum biurowego stolicy i miejsca, gdzie biznes łączy się z elitarnym stylem życia – „warszawski Manhattan”.
- Podkreślenie luksusowego charakteru inwestycji wyróżniającej się przemyślanym projektem architektonicznym, który zapewnia rzadkie na rynku rozgraniczenie części inwestycyjnej od mieszkalnej.
Efekty naszych działań:
- Wzrost rozpoznawalności inwestycji wśród obu grup docelowych
- Z sukcesem zbudowaliśmy postrzeganie kompleksu Unique Tower, jako nowego centrum biurowego stolicy i miejsca, gdzie biznes łączy się z elitarnym stylem życia – „Warszawski Manhattan”.
- Zwiększyliśmy świadomość rynku dotyczącą zalet inwestowania w nieruchomości
- Wzmocniliśmy wizerunek Marvipol Development jako eksperta w dziedzinie prestiżowych, unikatowych inwestycji położonych w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach.
- Wygenerowanie leadów sprzedażowych