Case Study

Client

SOCIAL MEDIA
Inpro

PR inwestycji

Media społecznościowe – czas zaistnieć w Internecie!

Firma INPRO S.A. jest jedną z najbardziej uznanych firm deweloperskich działających na rynku trójmiejskim. W swojej ofercie ma przede wszystkim apartamenty i mieszkania o podwyższonym standardzie oraz domy jednorodzinne. Spółka realizuje także inwestycje komercyjne, takie jak hotele apartamentowe i biurowce oraz świadczy usługi budowlane.

Wyzwanie:

Brak obecności firmy INPRO w mediach społecznościowych, w znacznym stopniu ograniczało dotarcie firmy do grona potencjalnych klientów.

Rynek nieruchomości wyróżnia się dużą konkurencyjnością, przez co pozyskanie na stałe obserwatorów stwarza dodatkowe wyzwanie.

Działania dla INPRO w mediach społecznościowych oparliśmy na obecności w dwóch serwisach: Facebook oraz Instagram. Strategia przewidywała publikację treści promujących produkty marki sformułowane w sposób luźny, bezpośredni, co pozwoliło na zmniejszenie dystansu pomiędzy marką a użytkownikami.

Wszystkie publikacje wzbogacone są o ciekawe, wysokiej jakości grafiki przyciągające uwagę odbiorców i w atrakcyjny sposób prezentujące dokonania dewelopera. Używane grafiki często sygnowane są logo INPRO lub poszczególnej inwestycji, celem wprowadzenia identyfikacji wizualnej i zwiększenia rozpoznawalności marki.

Publikowane treści dodatkowo uzupełniane są o linki wiodące do konkretnych, powiązanych tematycznie z postem podstron www.inpro.com.pl, co przekłada się na zwiększenie liczby wejść na stronę oraz wzrost zainteresowania ofertą.

Kluczowe zadania komunikacyjne:
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Zaprezentowanie realizowanych inwestycji
  • Wypracowanie pozytywnego wizerunku dewelopera w mediach społecznościowych
  • Zachęcenie do zapoznania się z ofertą poprzez odwiedzenie strony internetowej www.inpro.com.pl

Efekty naszych działań:

  • Z sukcesem zwiększyliśmy rozpoznawalność marki  dzięki ciekawej treści ponad 1000 postów publikowanych na profilach Facebook i Instagram.
  • Efektywnie  przeprowadzone w social mediach kampanie promocyjne poszerzyły grupę odbiorców i zwiększyły liczbę wejść na stronę www wspierając sprzedaż.
  • Istotne zwiększenie zainteresowanie ofertą mieszkaniową Inpro.
  • Pozyskanie stałego grona odbiorców w serwisie Facebook i Instagram.
  • Zwiększenie liczby wejść na stronę www.

Klienci

Tauber Public Relations Sp. z o. o. ul. Gombrowicza 15, 01-682 Warszawa tel. (22) 833 35 02