Klient
SOCIAL MEDIA
Inpro
Media społecznościowe – czas zaistnieć w Internecie!
Firma INPRO S.A. jest jedną z najbardziej uznanych firm deweloperskich działających na rynku trójmiejskim. W swojej ofercie ma przede wszystkim apartamenty i mieszkania o podwyższonym standardzie oraz domy jednorodzinne. Spółka realizuje także inwestycje komercyjne, takie jak hotele apartamentowe i biurowce oraz świadczy usługi budowlane.
Wyzwanie:
Brak obecności firmy INPRO w mediach społecznościowych, w znacznym stopniu ograniczało dotarcie firmy do grona potencjalnych klientów.
Rynek nieruchomości wyróżnia się dużą konkurencyjnością, przez co pozyskanie na stałe obserwatorów stwarza dodatkowe wyzwanie.
Działania dla INPRO w mediach społecznościowych oparliśmy na obecności w dwóch serwisach: Facebook oraz Instagram. Strategia przewidywała publikację treści promujących produkty marki sformułowane w sposób luźny, bezpośredni, co pozwoliło na zmniejszenie dystansu pomiędzy marką a użytkownikami.
Wszystkie publikacje wzbogacone są o ciekawe, wysokiej jakości grafiki przyciągające uwagę odbiorców i w atrakcyjny sposób prezentujące dokonania dewelopera. Używane grafiki często sygnowane są logo INPRO lub poszczególnej inwestycji, celem wprowadzenia identyfikacji wizualnej i zwiększenia rozpoznawalności marki.
Publikowane treści dodatkowo uzupełniane są o linki wiodące do konkretnych, powiązanych tematycznie z postem podstron www.inpro.com.pl, co przekłada się na zwiększenie liczby wejść na stronę oraz wzrost zainteresowania ofertą.
- Zwiększenie świadomości marki
- Zaprezentowanie realizowanych inwestycji
- Wypracowanie pozytywnego wizerunku dewelopera w mediach społecznościowych
- Zachęcenie do zapoznania się z ofertą poprzez odwiedzenie strony internetowej www.inpro.com.pl
Efekty naszych działań:
- Z sukcesem zwiększyliśmy rozpoznawalność marki dzięki ciekawej treści ponad 1000 postów publikowanych na profilach Facebook i Instagram.
- Efektywnie przeprowadzone w social mediach kampanie promocyjne poszerzyły grupę odbiorców i zwiększyły liczbę wejść na stronę www wspierając sprzedaż.
- Istotne zwiększenie zainteresowanie ofertą mieszkaniową Inpro.
- Pozyskanie stałego grona odbiorców w serwisie Facebook i Instagram.
- Zwiększenie liczby wejść na stronę www.