Klient
Marketing nieruchomości
CROMWELL PROPERTY GROUP
Jak zachęcić najemców do pracy w „Mordorze” czyli rewitalizacja budynków biurowych Innova Work Station i Signum Work Station (dawniej Trinity Park II i Trinity Park III).
Cromwell Property Group to Fundusz inwestujący i zarządzający nieruchomościami, posiadający w swoim portfelu budynki biurowe Innova Work Station i Signum Work Station. W tych położonych w tzw. „Mordorze” (biznesowej części Mokotowa – dzielnicy Warszawy), budynkach Cromwell Property Group postanowił przeprowadzić reorganizację i przebudowę lobby oraz recepcji, tak żeby Najemcy czuli się w nich wygodnie i komfortowo.
Wyzwanie:
Naszym zadaniem było zbudowanie przyjaznego wizerunku budynków biurowych Innova Work Station i Signum Work Station po rewitalizacji, jako miejsca dobrego do pracy i spędzania czasu.
Poinformowanie agentów oraz aktualnych i potencjalnych najemców o prowadzonym rebrandingu i rewitalizacji budynków biurowych Innova i Signum oraz zbudowanie zainteresowania wynajęciem w nich powierzchni biurowej.
Na potrzeby tego projektu została przygotowana kampania „Królowie Mordoru” łącząca działania PR ocieplające wizerunek rewitalizowanych inwestycji, skierowana do lokalnej społeczności oraz mieszkańców Warszawy z organizacją eventów dedykowanych najemcom i agentom.
Kampanię rozpoczęliśmy akcją skierowaną do pracowników kompleksów biurowych, wszyscy którzy o godz. 8 rano pojawili się na skrzyżowaniu ul. Wołoskiej z ul. Domaniewska zostali poczęstowani świeżo zaparzona kawą.
W naszej komunikacji położyliśmy nacisk na zbudowanie wizerunku przyjaznej i wygodnej przestrzeni biurowej dobrej do pracy i do spędzenia tam czasu. Podkreśliliśmy ocieplenie wnętrz dzięki zastosowaniu naturalnych materiałów i przyjemnej kolorystyki oraz ich kameralnego charakteru, który nadały wygodne sofy i fotele oświetlone światłem z dużych filcowych lamp.
W ramach kampanii „Królowie Mordoru” w kompleksie biurowym zostało też zorganizowane kino letnie dla pracowników biurowców oraz okolicznych mieszkańców.
- „Odczarowanie” lokalizacji i zmiana postrzegania kompleksu biurowego na przyjazny i wygodny.
- Wyróżnienie budynków biurowych InnovaWork Station i SignumWork Station na bardzo konkurencyjnym Warszawskim rynku
- Wsparcie komercjalizacji i promocja rewitalizacji budynków
Efekty naszych działań:
- Pozytywna zmiana postrzegania kompleksu biurowego Signum i Innova przez najemców i przez rynek
- Osiągnięcie ponad 60% komercjalizacji po niespełna 3 miesiącach współpracy dzięki wsparciu PR
- Wzmocnienie relacji z agentami
- Uroczyste otwarcie lobby po rewitalizacji
- Przyznanie nagrody w kategorii Przestrzeń komercyjna Prime Property Prize 2020 (lobby w biurowcach Innova Work Station i Signum Work Station w Warszawie).