Case Study

Klient

Pr korporacyjny
BPI Real Estate Poland

Belgijski deweloper, który kreuje przestrzeń miasta.

Budując rozpoznawalność BPI REAL ESTATE POLAND na rynku opieraliśmy się na wyjątkowym podejściu dewelopera do planowania inwestycji, ponieważ jak sami mówią o sobie Nadrzędnym celem spółki BPI REAL ESTATE POLAND jest kreowanie i tworzenie innowacyjnych projektów, które stawiają człowieka w sercu wielokulturowych miast jutra.”

BPI REAL ESTATE POLAND jest spółką deweloperską prowadzącą działalność w Belgii, w Luksemburgu oraz w Polsce. Firma należy do belgijskiej grupy kapitałowej CFE notowanej na giełdzie Euronext w Brukseli i zatrudnia obecnie ponad 8000 pracowników na  całym świecie.

BPI REAL ESTATE POLAND swoje inwestycje w Polsce prowadzi na rynku Warszawskim, Wrocławskim, Gdańskim i Poznańskim. Deweloper zwraca w nich uwagę na wysoką jakość projektów i kształtowanie przestrzeni miasta, w której powstaje inwestycja oraz na pro ekologiczne rozwiązania.

Wyzwanie:

Mimo długoletniej obecności BPI REAL ESTATE POLAND na rynku polskim to w 2017 roku kiedy rozpoczynaliśmy współpracę mało kto słyszał o tym deweloperze.

Celem naszych działań było zbudowanie pozycji i rozpoznawalności BPI REAL ESTATE POLAND na rynku Polskim prawie od podstaw.

Celem naszych działań było zbudowanie pozycji i rozpoznawalności BPI REAL ESTATE POLAND na rynku Polskim prawie od podstaw.

W opracowanej przez nas długofalowej strategii komunikacji budującej tożsamość marki BPI Real Estate Poland na polskim rynku, zastosowaliśmy szeroki wachlarz  działań PR tak aby jak najszerzej dotrzeć z przekazem o deweloperze.

Spójność i kompatybilność działań PR z marketingiem zaowocowała licznymi  publikacjami w mediach nt. kolejnych inwestycji spółki w Polsce. Wypowiedzi eksperckie przedstawicieli BPI REAL ESTATE POLAND w mediach pozwoliły nam na pokazanie doświadczenia, wyjątkowego know-how i ekologicznego podejścia dewelopera wykorzystywanego w prowadzonych inwestycjach.

W opracowanej przez nas długofalowej strategii komunikacji budującej tożsamość marki BPI Real Estate Poland na polskim rynku, zastosowaliśmy szeroki wachlarz  działań PR tak aby jak najszerzej dotrzeć z przekazem o deweloperze.

Spójność i kompatybilność działań PR z marketingiem zaowocowała licznymi  publikacjami w mediach nt. kolejnych inwestycji spółki w Polsce. Wypowiedzi eksperckie przedstawicieli BPI REAL ESTATE POLAND w mediach pozwoliły nam na pokazanie doświadczenia, wyjątkowego know-how i ekologicznego podejścia dewelopera wykorzystywanego w prowadzonych inwestycjach.

Dobra komunikacja i współpraca z mediami pozwoliła nam też przeprowadzić BPI REAL ESTATE POLAND przez sytuację kryzysową, którą finalnie przekuliśmy w sukces wizerunkowy.

Kluczowe zadania komunikacyjne:
  • Zmiana postrzegania z mało znanego na doświadczonego dewelopera na polskim rynku.
  • Budowanie pozycji eksperta i silnego podmiotu na rynku polskim mimo mniejszej liczby inwestycji w porównaniu do największych graczy na rynku.

Efekty naszych działań:

W efekcie naszej współpracy z BPI REAL ESTATE POLAND udało się stworzyć silną i rozpoznawalną markę zarówno wśród klientów, dziennikarzy jak i w branży.

Klient o naszej współpracy:

„Współpraca z Tauber pokazała nam jak ważne jest uwzględnianie działań PR w strategii marketingowej nie tylko każdej inwestycji, ale i w budowaniu rozpoznawalności marki dewelopera oraz jego wizerunku jako eksperta na rynku.”
Daria Małecka, Marketing Manager, BPI REAL ESTATE POLAND.

Kontynuacja współpracy

Współpracujemy z BPI REAL ESTATE POLAND przy realizacji kolejnych inwestycji  Spółki w Polsce.

W ramach współpracy prowadzimy komunikację poszczególnych projektów nieruchomościowych i kontynuujemy budowę wizerunku BPI REAL ESTATE POLAND na rynku. Wspieramy klienta przy komunikacji najważniejszych dla inwestycji etapów realizacji budowy aż do jej całkowitego zakończenia.

Tauber Public Relations Sp. z o. o. ul. Gombrowicza 15, 01-682 Warszawa Pokaż numer