Tauber Promotion > IPO > Dekpol

Dekpol

Spółka Dekpol przeprowadziła Pierwotną Publiczną Ofertę Akcji, której wartość  wyniosła 29,3 mln zł.

Zadaniem Tauber Promotion było zorganizowanie i wdrożenie kampanii wpierającej proces IPO firmy.

Działania prowadzone były na podstawie przygotowanej przez Agencję i zatwierdzonej przez Spółkę strategii komunikacji. Głównym celem było zaprezentowanie potencjału rozwoju w ramach trzech obsługiwanych segmentów operacyjnych. Największy udział w przychodach zapewniają usługi w zakresie Generalnego Wykonawstwa. Prężnie rozwijającym się sektorem jest Dział Konstrukcji Stalowych. Dekpol jest też producentem łyżek i osprzętów przeznaczonych do maszyn budowlanych. Trzecim dynamicznie rozwijanym segmentem jest działalność deweloperska. Firma posiada ugruntowaną pozycji w Polsce Północnej. Oferuje mieszkania, apartamenty oraz lokale handlowe.

Celem działań komunikacyjnych było wyjaśnienie specyfiki branży oraz zainteresowanie inwestorów zakupem akcji Spółki.

Działania promocyjne i medialne przyniosły szereg publikacji na temat Dekpol w mediach ekonomicznych i branżowych.

Akcje w IPO sprzedawane były po 15 zł. Inwestorom indywidualnym przydzielono 65.049 akcji serii B. Z kolei inwestorzy Instytucjonalni objęli 1.887.500 akcji serii B w pełni wyczerpując pulę oferowanych im walorów.

Realizacje

Imprezy
IPO
Konkursy
PR Korporacyjny
Projekty Graficzne
Relacje Inwestorskie

Klienci